fredag 29 oktober 2010

spökvandring/briggen ;)

skola idag , lika tråkigt som alltid , men det var roligare idag för de va tyyp halloween grej.
så nästan alla va tyyp utklädda o så.
sen skulle jag , Amanda , Anton , Robin o Emelie på spökvandringen.
det va kul men läskigt o jag tror faktiskt att det va jag o Amanda som skrek mest ;D
asso jag fick ju fan hjärtatak*stav*
höll ju på o dö o blev ju fett torr i halsen.

jag o Amanda höll fan i varran as hårt o skrek tyyp åt ALLT.
vi höll ju på att dö , iaf jag för jag är ju lite mellanbliven ;D
men ni kan ju fatta vilken panik jag fick när nån tog tag i mejj o häll på o dra på min jacka !
hahaha vi är lite faiil jag o Amanda ;)
men man trodde tyyp att det skulle vara läskigare.
men drog vi ner på briggen o kolla på film. *djurkyrkogården*
asso fyfaan säger jag bara.
den är ju as läskig.
jag o Amanda skrek så in i helvetet.
killarna fick tyyp tinnitus*stav*;D
men sjuuuuk kul var det .
anton satt fan o skrämmde upp mig hela tiden ;D
asså vi måste göra om det fler gånger föfaan ! ;)
Amanda o Anton - vi må göra om det snart igen .
kan knappt vänta till nästa gång.
HAHAHA ! ;'D
sjuuuuuuuuuukt skoooj .
men nu ska jag tyyp kolla på nån film så vi får höras sen.
tjaooråå ;) <3
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar