onsdag 6 april 2011

schageryra ;)


Shooheej på alla er !
kom nyss hem .
elr Aaa , egentligen kom jag hem för snart en timme sen men de kändes som de va för en halv timma sen ;)
så nu säger jag att va nyss xD
iaf så¨har vi haft kastal melodifestivalen idag , 2ggr.
första gången skulle vi vara i kyrkan kl.8.00 på morronen för genrep , men vi skulle sjunga upp kl.10.00.
o de va för hela skolan.
de gick jätte bra o min underbara Clara Lindgran (som jag delar blogg med på "domcoola.blogg.se" ) va så otroligt duktig :')
o så klart va kören o dom andra solister oxå de.
sen hade vi en till uppträdande för föräldrarna som va kl.18.30.
de gick lite sämre men de gick oxå jätte bra.
som sagt va Clara Lindgran sjuuuukt duktig.
love u girl !
okej de va väll allt jag hade att säga just nu.
pusspuss !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar