måndag 15 november 2010

älskar dig ♥



Du är en speciell människa ,
du skapade min väg.
du har hittat mitt hjärta , du har hittat min själ.
jag minns så väl den dagen du gjorde ditt val ,

jag är den lyckligaste i världen o nu vandrar jag på rosenblad.



aldrig har jag älskat nån som jag gör idag,
jag kommer alltid älska dig till den dan jag slutar andas , o du är allt för mig så jag hoppas att du stannar.
du & jag tillsammans det måste skett ett under ,
för utan dig i mitt liv är det inte värd med nåra sekunder.
kommer aldrig kunna tacka dig för saken som du gjorde , du rädda mitt liv , va gör en ängel här på jorden ?
jag är glad att livet vände att det blev som det blev , för utan dig i mitt liv är jag inte hel.
jag älskar dig Anton o jag lovar det e sant , för dom bästa stunderna är när du håller i min hand.
till now I always got by on my own.
I never really cared until I met you.
And now it chills me to the bone.how do I get you alone.
när ni ligger i en säng o bara håller om varandra , det är stunder man inte kan tänka på nåt annat.
det vi delar älskling , kallas äkta kärlek.
jag är lyckligast i världen när jag har dig i min närhet.
du tog mig upp ur deprissonen o fick mig att må bra , det är du som gör mig glad , så utan dig är jag tillbax.
tänk att du älskar mig , du har hjälpt mig komma hit.
jag kallar dig ängel för du är så änglalik.
du har gett tillbaka kärleken som livet tog , det finns ingen annan än du som rinner i mitt blod.
vi kan dela alla stunder , jag hjälper dig när du har svårt.
för ingenting på jorden kan skilja oss åt.
har mycket mer o säga men känslorna tar övertag.
kärleken till dig är det som håller mig kvar.
för mig är du den ända du är hela mitt allt.
du får mig att känna mig varm när det är väligt väldigt kallt.
till now I always got by on my own.
I never really cared until I met you.
And now it chills me to the bone.
how do I get you alo-oone.
till now I always got by on my own.
I never really cared until I met you.
And now it chills me to the bone.
how do I get you alo-o-oone.


du får mig att tänka positivt och du gör mig kväsvag.




- asso tro det elr ej men jag älskar deejj verkligen.
du betyder så sjuuukt mkee för mig.
jag kan verkligen inte förklara hur starka mina kännslor är för deejj.
jag kan inte sluta le varje gång jag ser dig.
Ä L S K A R  D I G  B A B E ! :* <333



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar