måndag 22 november 2010

stan med mimma :)


okejj faiil bild men iaf :)

aja idag va jag på stan med mimma,
vi va först på banken o skriva på massa papper o skit.
sen gick vi på stan o kolla på skot för vi va tvungen o köpa skor.
sen gick vi på Mcdonald's o käka.
sen gick vi på mimmas dans o jag kollade på.
men efter de gick vi o åt igen på samma ställe.
*SVULL*
sen efter en timme hade jag dans o mimma kolla på.
sen gick vi på "Din sko" för vi skulle köpa skor.
jag såg ett par as snygga skor som jag SKA köpa.
o mimma ville oxå köpa dom så hon gjorde de.
sen tog vi bussen hem.
vi kom till Grytan o klev av för .... Aaah :D
sen visste inte va inte vart vi va.
o gick tyyp vilse i skogen :ss
vi kom till ett hus o då lurade mimma mig att det tyyp bodde een fotograf där som tyyp tog kort på barn o tyyp bruka fråga barn om dom ville komma in o äta kakor o om man sa nej fick han damp o drog in dom.
jag blev ju seriöst rädd.
sen sa hon att hon skoja o vi forsatte att gå en bit sen satt vi oss ner för vi va tyyp trötta.
sen gick vi igen o kom tyyp vilse för vi va ju så duktiga.
efter 3 år kom vi hem :D
mimma va tyyp hungrig o vi kokade ägg :D
men det blev lite misslyckat hihi.
jag äger på att laga ägg ;)
haha , aja nu sitter jag o mimma o kollar på king filmen xp
*familjen Robinsson*
den äger juuee.
mimma slaggar här inatt.
ajaa pusshej leverpartejjj :DD <333





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar