tisdag 23 november 2010

slaggar hos mimma !

Slaggar hos mimma inatt.
våran dag efter skolan har inte hänt någe mkee.
kom hem.
åt midda.
messa.
spel.
data.
godis.
messa.
ptatar i tel.
data.
musik.
sen har det inte hänts så mkee.
vet inte vad som kmr att häner.
vill tyyp kolla på en film elr 2.
men mimma vill tyyp inte det så.
då lär det inte bli så mkee.
mn jag tyyp orkar inte vara vaken så länge till för jag är as trött.
vill gå lägga mig men jag orkat inte det.
det är för jobbigt.
kommer tyyp somna på golvet elr nåt xD
aja då får jag väll göra det då !
men kanske ska sätta på en film elr nåt varar sig mimma vill det elr inte.
ska kolla :D
o nu har jag bestämt det :)
elr så går jag o sover ?
Aaa det tror jag nog att jag gör.
gå o lägger mig o messar :D <3

ses dåååå :) ♥♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar