torsdag 11 november 2010

årets första mulning :D

 va med denna fucking cheej xD
va tyyp tvungen att vänta på henne efter skolan.
för hon tyyp slutar 3 o jag halv 2.
fatta hur fävla dryyyyyga det äär asso -.-'
men blev det briggen på dan.
sen på kvällen , fett kul :D
spelade *med andra ord* med Robin o Martin.
klart så vann jag o Emelie XD
HAHAH ! 
nääråå skoja bara.
sen när vi skulle  hem hade mulade jag Emelie o då fick hon tyyp damp på mig ofc. o skulle tyyp hämnas.
sprang in på briggen igen o gömde mig bakon Tobbe. xD
såklart stog Robin för dörren så jag inte kunde gå ut.
men klart fick hon inte tag på mig.
innan jag gjorde ett hämskt misstag o gick ut tillslut.
för då blev jag mulad. 
o vi tyyp höll på så.
sen va va tvungna att gå på riktigt.
Emelie faiiilade o vurrpa ute på vagen .
fatta va jag skrattade ;D
sen skulle hon ge igen o  knuffa mig ner o snönn.
sen när vi tyyp va hemaa o hon skulle gå mulade jag henne o drog ner henne i snönn.
klart att jag ville hämnas för hon tyyp mulade min mobil oxå ;D
skulle inte förvåna mig om hon skulle ge igen imorron ;D
om vi gör om det imorron lovar jag att lägga upp antingen en video elr bilder :DD <3
HAHA !
tack för dan.
men shooråå ;) <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar