torsdag 25 november 2010

"överglad :D:D:D:D"

jahapp , idag va man på tråk skolan , på so:n hade vi guldkant , låter lite fel , ja jag vët :D
alla i klassen hade tyyp köpt godis o läst o så .
vi tyyp kolla på film "Robinsson crouse" elr fur fan det nu stavas.
jag o becca tyyp kännde oss lite svull bara :D
men ingen földe tyyp med i filmen förutom anton , haha näråå jag bara skojja :D
men jag o becca fick tyyp as ont i magen .
Mattis o jonsson tyyp blanda massa drycker o godis o skit till nån äcklig sörja :ss
sen drog jag , "biffbecca" o mathilda Ö på ica för jag köppte hårferg för jag ska ferga mitt hår , jipppii :D
efter drog vi ner på bylla o käka o sen på badet.
faan vad vi hade kul asso.
garva så hela badet tyyp stirra på oss , hahaha xpp
kan va kul det va.
mathilsa simmade tyyp 60 längder /fayttar inte hu hon årka)
becca tyyp 10 elr nåt .
o ofccc. årkade inte jag som vanligt för jag känner mig så jävla lat xdd
ska tyyp på badet torsdagar med "biffbecca" o mathilda , gryyyymt kommer det att bli :D
sen drog man på briggen för att vänta på beccas mamma, när vi hade satt oss i bilen kom jag på att jag inte hade min mobil i fickan så ujag kuta in till briggen igen o leta i tyyp 2 år.
sen kuta jag till blinen o kolla om den inte va däg o det va det ju såklart inte.
sen sprang jag in igen i leta i 2 år till.
sen ringde jag "biffbecca" o sa att hon skulle komma in o hjälpa mig men hon sa att vi skulle åka så gick jag UTAN mobilen till bilen.
gissa vad jag hitta ute rå ?
mobilen ofcccc.
låg ute i snönn.
här känner man sig bäst i världen då xD
du sitter man hos mimma o ska slagga här igen :)
men nu årkar jag faktiski inte blogga mer .
så hejdåååå :D:D:D ♥♥♥♥♥♥♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar