onsdag 1 december 2010

sjuuk -.-'

tjenixen! ;)


jaaa , häe ligger man döende i sängen.
hatar o vara sjuuk -.-''
men det är ju inte bara jag som är det.
tyyp 1/4 av skolan är tyyp sjuuk , jaa om inte mer.
det är as många som har blivit sjuk av att ha drucke vattnet.
men inte jag.
jag är normal sjuk.
tack o lov för det :')
men det är ju inte kul att vara sjuk ö.h.t
men sånt är livet.
har tyyp inge o göra nu heller.
bara sitta framför datan elr tv o dö.
1 timme o 57 min kvar tills klassen slutar.
faan va dryyyygt.
aja nu orkar jag inte blogga mer.
ska gå ner o äta.
o tyyp kolla på tv elr nåt.
o tyyp sitta vid datan samtidigt.
så om ni vill nåt så äre bara att messa.
är social fast jag är döende.
loggar in på msn oxå.
men jag kan inte vara inne på
" diinbejjb@hotmail.com" eftersom jag tyyp har glömt lösenordet.
fast jag har lösenet sparad på den fasta datan o inte på laptopen.
så jag loggar in på min gammla.
men ny kan ju adda mej på mim nya oxå.
"diinbejjb@hotmail.com"
just nu är jag bara inne på.
"ben.bensson@hotmail.com" när jag är på laptopen.
så det är bra att adda båda.
så gör det.
men  nu må jag dra  , 
shooråå ♥
                                             bara fär jag diggar bilden :'') ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar