måndag 3 januari 2011

Dag 14 - Denna vecka

min vecka från brjan till slut.
Måndag: vet jag inte , glömmt
Tisdag:  vettefan , glömmt
Onsdag: på morron gjorde jag inte mkee.
satt vid datan.
sen va jag med mimma o skulle upp på byn vid tyyp 8.
sen skulle mimma hem o jag skulle vara med Bästa Linn Nordlund.
vi tyyp spelade wii fit o kollade på tv.
sen på kvällen skulle vi hjälpa Adam med hans data.
vi skulle fixa hans bdb , fb o msn.
det tog tyyp yber länge så jag slaggade hos linn.
jag linn o Adam sov i linns rum.
Torsdag: vi låg i sängen o vakna tyyp ca. 14.00
sen gick adam upp o jag o linn låg kvar o dryga i sägen o kollade på tv.
sen gick vi upp o åt frukost klockan 18.00.
sen gick vi o la oss o dyyga igen.
klockan tyyp 20.00 bästemmde vi oss för att kliva upp.
vi skulle tyyp till klanghallen o åka skridskor med Adam o hans kompis.
vi va ute till tyyp 23.30 elr nåt sen gick vi in.
o Adams kompis ging hem.
jag , Adam o Linn gick in o spelade Wii fit o satt oss vid datan o dryga till 00.20
sen drog jag hem.
Fredag:då vare nyårsafton va med saj o sen dog vi o va med nåra
o slaggade där.
vi gjorde inte mkee ,tyyp kolla på massa filmer.
Lördag: va vi kvar och det va yber många som försökte få tag på mej.
men jag tyyp svarade inte i tel.
sen fick jag veta massa för jag ringde upp nåra som hade ringt mej
o som ville att jag skulle ringa.
ni vet inte vilken jobbig helg jag haft.
det går inte att förklara det i ord.
men jag kan säga att det va yber lebbigt.
ni kommer inte att fatta för ni måsta ha vare där.
iaf salggade vi hos dom en natt till,
Söndag: jag vakna , satt mig vid datan.
jag skulle åka till måläng den dag förga  jag hade fått nog.
sen tyyp vid 4 åkte saj hem o jag med,.
o nu sitter man här.
men ska försöka förklara bättre lite senare o lägga upp det på bloggen
så ni får läsa om min helg på riktigt.
ska se om jag orkar.
ja det va min dryga vecka.
puss&kram på er ! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar