söndag 16 januari 2011

här är grejset från bdb :p

1. Anna-Klara Hallqvist
du är sööt , rolig o väldigt snäll.
underbar är du oxå.
men tyvärr känner jag dej nt så bra.
men det ska vi ta o ändra på vännen ! <3
2. Isak Dahlgren !
snäll , sööt o väldigt rolig kille :')
de va ett tag sen jag träffade dej , trist att du bytte skola :/
men vi ska ta o ses nå i veckan.
saknar dej :p
3. Natalie Arvidsson ! 
känner dej tyyp inte.
men jag tror att jag har sätt dej nåra ggr alltså inte på stan o så.
utan på nån thai - grej .
elr jag tror iaf att de va du.
aja det nt va jjag ska säga.
du är väll fin.
men skulle vilja lära känna dej bättre.
4. Veronica Gärdin !
snäll , rolig o sööt tjej.
har nt träffat dej på ett tag nu.
men vi måste träffas snart.
du är underbar vännen.
saknar dej.
5. Lina Carlsson !
söt , fin tjej.
har inte träffat dej på ett tag nu.
minns när jag va med dej när jag gick på fåker.
miss u !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar