måndag 24 januari 2011

saknaden är enorm ..

jag kommer fortfarande att älska dig även om himlen faller ner och jorden går under.
jag kommer även att älska dig om himlens stjärnor slocknar och marken vi står på rasar.
du är den som bygger mitt hjärta , du är den som skyddar min själ.
du är som min egen skyddsängel som aldrig skulle låta någon göra mig något.
du finns alltid där för mig och hjälper mig med att leva livet säkert.
du har mitt hjärta i din hand.
jag ger dig inte mycket men jag ger dig mitt liv , och jag hoppas att en dag kommer att vara vi.
min kärlek till dig kan inte förklaras på några rader.
du är mycket mer än så.
du är mitt hjärta , mitt liv , mitt allt.
du är mitt livs mening , min stora sanna kärlek.
jag gör allt gör att det ska bli bra igen.
jag vill leva mitt liv fullt ut lyckligt och jag vill leva den med dej.
jag kom ihåg en tid då jag älskade mitt liv , där allting var som förr och att inget är sig likt.
när jag tänker tillbaka så fäller jag en tår , när du låg här bredvid känns precis som igår.
för varje dag som går fäller jag alltid en trå.
jag känner inte kärlek längre men jag känner saknad ett stort tomt hål det är dej som jag saknar.
inget kommer någonsin bli de samma igen , jag längtar efter dej och jag saknar dej än.
du förståt inte hur mkee du betyder för mig.
en sak är helt säkert.
jag kommer aldrig någonsin glömma dej ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar