tisdag 25 januari 2011

min dag idag

Aaa så klev man upp halv 8 idag då och kom inte försent för första gången .
yeeii :D
i vanliga fall så vaknar jag straks efter 8 så får jag slänga på mej kläderna o tusa till skolan så jag kommer tyyp as mkee försent.
men ibland om jag tyyp vaknar efter halv 9 så slänger jag på mej kläderna o rusar till bussen .
hahaha , Aaaja men i vilket fall så kom jag inte försent idag.
o det är ju det som är huvudsaken.
halv 9 hade vi kör o vi skulle tyyp göra en konsert i aprill och vi skulle skriva vad det skulle va för något vi skulle göra tyyp.
det blev att vi skulle tyyp göra som svenska melodifestivalen med program ledare och nåra ska sjunga o tyyp tävla o sånt.
Aaa som melodifestivalen alltså.
men fick vi välja låtar som va med på svenska melodifestivalen.
det blev tyyp as många .
men vi skulle tyyp bara ha med 12-13st låtar av tyyp 20st kke ?
Aaahja sen hade vi engelska som alltid är tråkigt .
sen hade vi lunch , veggo spagetti o köttferssås.
bläÄÄäÄääÄÄä vare för spagettin va alldeles blött :s
efter skulle vi till klackhallen för vi hade idrott o vi skulle åka skridskor.
som vanligt så vurpa man så nu har jag jätte ont :p
vi gjorde tyyp inte så mkee på idrotten , tyyp gjorde några övningar o sen hade vi fritt .
de flästa killarna spelade hockey .
resten lekte o takade på varran när en åker som ett tår :)
kul vare iaf :D
när man skulle byta om hade man fått ett fucking skavsår o de börja blöda.
* inte skönt*
sen drog jag och linn ner på ica.
på slutet hade vi so -.-'
de va inge kul så jag behöver inte berätta om de :)
iaf efter skolan drog jag och becca till jessicaför becca skulle tyyp på träning på öp-hallen.
hon hade jävligt bråttomt för son skulle tyyp klä på sig o äta så allt på tyyp en kvart.
haha o så hittade hon inte sig sport** o hhhahahahaahahahaa :D:D:D:D xpxpxp
jag vill men jag tror inte att becca vill att jag berättar här.
så skrattar jag tyyp åt ingenting alls.
jag ba garvade as mkee.
kan inte finnas någon med dåligare humor än jag :M
becca skulle så till bylla halv 4.
när som va påklädd o skulle äta va klockan halv 4.
och hennes buss gick 20 i 4.
när hon hade vare o äte va klockan 35 o då skulle hon på toa :o
när hon gick in så fanns de ingen toa papper .
hon va tvungen att springa ut till köket för att tyyp hämta toa papper .
Aaa , när hon va klar va klochan 37.
vi gick till bussen o när vi kom ut från jessica åkte bussen förbi oss.
alltså den hade inte åtk runt då.
haha så vi satt o dryga på bylla med sofia , matilda , mathinda o lennea.
sen kom linda o då gick vi ut.
sem kom bussen o då drog jag hem :p
haha jag hade skrattat så mkee vid busskuren så när jag skulle hem mötte jag en gammal gubbe.
han gick förbi mej o jag började garva sönder ..
haha så han kollade på mej som om jag garvade åt han :D:D
HAHAHAHA !! :D:D:D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar