tisdag 11 januari 2011

måndag/tisdag

Måndag : första dan på skolan efter jullovet börjar inge vidare.
ställde en klocka på 06.00 o en på 06.15.
men vaknade inte an dom för jag hörde dom tyyp inte -.-'
sen klockan 07.45 ringde Wille(bror) , o sa att jag skulle komma upp till han.
jag sa att jag inte orkade för jag vaknade nyss o hade inte gjort mej iordning.
då sa han , men snälla kom upp hit.
sen så pratade en annan , det va en tjej.
jag trodde att det tyyp va nån Isabelle , men det va tyyp saj ;)
hon va hos wille o sa att jag skulle komma.
jag sa nej sen kollade jag på klockan och såg att den va 07.50.
shiiit va jag hade brotomt alltså.
jag sa att jag skulle komma upp o att jag skulle skynda mej.
jag ba , harri , harri , harri kastade på mej kläderna o sminker o rusa iväg.
gick tyyp yber fort o kom till han tyyp 08.06
vi va hos wille en stund o sen skulle vi följa saj till hennes buss men den kom tyyp aldrig så vi kom försent.
Willes fel bara så att alla vet -.-' :D 
*skola tråk orkar inte berätta*
efter skolan drog jag till wille o kolla på film.
sen sa jag tyyp att jag kommer att somna o han sa , nej det får du inte .
det är ju världens bästa film.
sen somnade jag och han från tyyp 17.00 till 22.00
HAHAHAHA !!
tyckte jag va skills alltså :D 
aja sen drog jag till jessica o sov där.
Tisdag : vakna fixa mej o gick till skolan.
tråkii dag så det finns inte o berätta :D <3
aja wharever hejsvejs ;) <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar