torsdag 13 januari 2011

stan med Nike idag :)

idag va man på stan med Nike efter skolan.
jag köpte tyyp 2-3st mascara , leppsyl.
sen vet jag tyyp inte vad jag mer köpte , HAHAHAHA !! xD
aja whatever , nike kopte iaf att par jeans.
men vi provade oxå en MASSA klader.
jag ville tyyp ha en tröhja från monki*y* för typ 200 spenn.
fyfaan , snacka om dyrt -.-''
sen ville jag ha munk-kofftor 2 för tyyp 199 spenn.
rätt så billigt om ni frågar mej.
haha men det får mamma köpa åt mej iaf för att jag ska göra det själv för jag har tyyp inga pengar kvar :D
aja , sen köppte jag en macka och gick med nike till *wargen* till hennes mamma och satt tyyp och åt där.
sen åkte vi hem :D
o vi tog nåra kort men jag orkar inte lägga upp dom nu så det får bli imorron ist :p <3
kyss&smek
*är ingen lek !*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar