torsdag 27 januari 2011

TIDSFÖRDRIFT !

KÄRLEK
är du kär? -  Aaa , jag tror de :')
vem isåfall? - Alla det de :p
har du sagt "jag älskar dig" utan att mena det? - nääe ?!
är du rädd för kärleken? - jag vet inte , jag är både rädd & älskar kärleken . 

BADGIRL/BADBOY
har du rökt? - Mmm
Snusat? - usch nej !
Rökt vattenpipa? - eeuuh nej ..
har du varit full vid fel tidpunkt? - näpp ,
Däckat? - näpp
tycker du att det är coolt att supa? - näe.. vem gör de egentligen ?..
Kysst en främling? - främlig och främling ? , tyyp nån jag vet vem de är*sådär* men känner han inte på någe sätt
Fått ett sugmärke? - yepp
Gjort ett sugmärke? - yaoo
Har haft oskyddat sex? - ....
Kysst en tjej? - Aaa
Sagt nej till sex? - yess
har du haft sex med mer än 20 Personer - eeh , nääie ?
har du haft sex offentligt? - eeh ?
har du haft camsex? - Nääe !! ääeh ..
har du spelat klädpoker? – Hahah Aaa :p
Gråtit inför mer än 10 personer? - tror de ?
Smygit ut? - aoop
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - det kan man lugnt säga..
Sovit bredvid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Lekt med någons känslor? - nääe ?!
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? - aoops
Gråtit dig till sömns? - många gånger
Gråtit framför någon du älskar? - haha jooduu
Vaknat av att du gråter? - eeh Aaa , i's creepy
Skrikit ord som hora och slampa till någon - yes
Mått bättre eller sämre av alkohol? - ja venne ?
Slagit någon på skoj? - Aaa
Blivit slagen på skoj? - ja
Varit på sol semester? - Aaa
Badat i havet? - Ja-a :D
Har haft snöbollskrig? - ja det var nt alls längesen xD
Inte sovit på en hel natt? -händer hyfsat ofta tyvärr
Varit på sjukhuset? - yepp
Sovit i över 12 timmar? - yessyess
Sett en film mer än 10 ggr? - ja !
Velat dö? - ibland..
Fått ett IG? - har inte betyg
Varit ute en hel natt - jajemensana
Svikit en vän - mhmm .. :/
Visat röven för för en kompis farmor och fafar? eeh , nääe ?!!
UTSEENDE
hur lång är du? -  1,51
ögonfärg? - mört bruna
hårfärg? - brunt
stil? - jag vet inte :o
är du nöjd med ditt utseende? - nja , sådär faktiskt
är du mogen?- ibland :pPpPppPpPP

FRITID
du har varit på läger? - Aaadå
du skriver låtar/dikter? - Haha , ja ibland (aa)
du kör handboll/basket?  - nej . xd
du kör fotboll/innebandy? -  gjorde xd 
du är ofta med kompisar? - oftA

DU TYCKER OM ATT

Kramas? Ja-a :D
Kyssas? Om det är med rätt person !
Prata? Beror på . Älskar att prata , helt underbart . Men .. Inte om man har typ Svenska å ska hålla värsta samtalet inför en hel klass ! >.<
Sova? Jag gillar inte NÄR jag ska sova , men jag älskar just att sova !
Gå upp tidigt? Nej , hatar det !
Lyssna på musik?  Love ! <3
Lyssna på musik i headset? Gör jag varje dag yao!
Vara på stan? älska .. !
Vara ensam? Ibland är det underbart . Men oftast inte .
Att vara kär?Jag  gillar att vara kär , sålänge det är detsamma från killens sida . Men att vara kär & inte killen är det . Det är rent åt helvete !
Vara i skolan? Asså.. Jag hatar att gå dit . men det är inge fel på de.
men jag älskar min underbara klass , loveu !
Vara hemma? njee ?
Shoppa? Åhja . Sålänge jag har pengar (a)
Kolla på film? Så länge det är en bra film & med rätt person/rersoner så !

Sex
Är du oskuld? va tror ni själva ? :p
När förlorade du oskulden? igår daah !^^
Minns du vem som tog din oskuld? eeh..Aaa , gud
Har du använt en dildo? Aaa , alltid vettni ;)
Gillar du att ha sex? älska !
Vad är det roligaste som hänt inom sex? Allt ! ;D

inte mkee o svara på :p
men tro inge dumt nu !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar