måndag 28 mars 2011

blablabla .. :D

(tj)eeenaaa alla söta !
har nyss äte o tänkte skriva lite.
men jag vet inte vad jag ska skriva om.
btw , jag har tyyp tänkt lite på att börja videoblogga , men inge sånt där "chacha bloggen lääget ? , idag har jag blablablablabla...."
men tyyp en kort outfit video innan skolan elr efter elr nå sånt.
skulle vara rätt kul tyckte jag så att ni får se hur jag låter o lite sånt dära för er som är nyfikna ;)
kke ska börja men de lite grann osså får vi se ifall jag forsätter ;)
men de kke blir en videoblogg oxå så ni får se vad jag gjort o sånt så att jag inte bara sitter o skriver allting för de är inte så kul o läsa ifall de är långt.
så de det jag börja med tänkte jag.
men ska ta ett bad nu , men jag bloggar mer sen.
pusspuss :**
4 dagar kvar till piercing ! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar