torsdag 17 mars 2011

sjukar..

hejhej !
idag blev jag hemma för jag tyyp är sjuuk så jag orkade inte gå på skolan.
rätt trist faktiskt , inte för att de finns så mkee o göra här hemma o mindre att göra när man är sjuuk..
jag vill verkligen bl bättre så jag kan gå på skolan imorron .
osså isånna fall om jag blir bätte ska jag på skolan , o sen ifall ingen orkar hitta på nå i helgen så ska jag kke till min kusin o åka upp till sugan.
fast jag vill tyyp inte dit för de finns inge o göra förutom att köra skoter ..
o är man utan mobil där , jaa då äre kört.
men man vill ju ha med datan oxå , gör så blir de mkee roligare.
så gör de inge ifall jag åker upp , för då har jag alla med dej i den här lilla saken :D
inte för att de finns så mkee o göra här i brunflo heller för här bor de barra lata jävlar såatt.
jag tror nästan att jag ska upp till stugan som ligger i kluk.
haha , men nu må jag vila ifall jag ska bli bättre.
hejpåer ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar