tisdag 29 mars 2011

tillit är vad du får , svek är vad du ger tebax..

va äre som händer mellan oss , ?
jag fattar ingenting.
jag trodde att vi sa att ingenting skulle få komma mellan oss ?
att vad som än händer skulle de vara vi tills jorden går under.
kke de inte alltid kommer vara vi som så , men typ alltid vänner eller nå sånt.
okej så jag har förändras , men så vadå ?
de har ju du med , lika mkee.
o inte fan klagar jag på de.
jag var,är och kommer alltid vara samma person på insidan hur mkee jag än förändrats på utsidan.
svårt att inse de bara..
vill du ha ett liv utan mig så visst.
men kom inte till mig nästa gång du behöver nån vid din sida.
jag har alltid ställt upp för dig , i vått o torrt.
men va äre jag får tebax ?
svek o lögner.
min fråga är just nu ifall jag vill ha kvar dej ?..
men jag ska låta dig göra som du vill..
lev ditt liv utan mej som du säger är så jävla underbart.
men en sak säger jag , kom fan inte o försök få tebax mej efter allt du gjort !

3 dagar kvar !!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar