fredag 11 mars 2011

F r e d a g , 11/3-10

hhej på er.
tänkte skriva o berätta vad jag gjort idag eftersom jag inte har nå o göra o dessutom så är jag rätt trött så jag ska korta mer de ^^
de började med att jag vakna o gjorde mej iorning , sen träffade jag Amanda o vi drog till Anton .
först satt vi o kolla på Från andra sidan(jävligt bra film)
sen visste vi inte va vi skulle göra så jag o Amanda började blåsa upp kondomer :D
anton o emil fick hyper på oss för dom tyckte att de va äckligt :p
Aja , men åkte Amanda hem o jag va med Anton.
så mkee gjorde vi inte , tyyp de vanliga sen åt vi chips o dricka.
sen drog vi ut nåra ggr o sen drog jag hem o nu sitter jag framför datan o trååkar.
vi som ser detta o är vakna kan lika gärna messa mej även fast jag inte vet vilka ni är .
bara ni är sociala så ^^
noll sju tre - åtta tre noll sex noll två åtta .
messa på bara ! :)
men vi må jag lägga mej .
helldååå ^^ <3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar