torsdag 17 mars 2011

så sjukt taskigt gjort..


jaha ??
så nu va man helt jävla plötsligt av en anledning en...hora.
hur kul äre när någon går bakom byggen på en o snackar på ?
inte kul alls , trodde att du va bättre än så.
sa vi inte att vi aldrig skulle göra nå sånt mot varran ?
trodde seriöst att jag kunde lita på dej..
men nejj ...
jag kunde tydligen inte de.
nu har nu visat själv att du är en falsk människa som inte går att lita på.
du hade sin chans att rätta till de..men du sumpade de.. 
o att säga , "Aaa men sorry , de va inte meningen".
att de kommer att hjälpa o att jag ska förlåta dej för de du gjort ?
hur faan kunde du göra så ?
va har jag gjort dej ?
jag gav dej min tillit o mitt liv..
men du kastade bort de som om de inte betydde nå.
tycker att du är så låg som gjorde de.
o de fula är att dom du berättade för tror oxå att de är sant...
tack så jävla mkee att du förstört mitt liv.
så nu säger jag bara.
ha ett bra liv du själv utan mej ..!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar