onsdag 9 mars 2011

O n s d a g , 9/3-11

hhej alla fiina !
idag har jag inte gjort nånting.
sutte hemma vid datan .
vare inne på fb o bdb o sånt.
sen så  har jag  kollat på navelpiercing.
   
    
o jag har äntligen fått mamma att betala så att jag kan göra de , för om man är under 18 måste man tyyp ha förälders tillstånd , blablabla.
men jag har fått så att mamma går med på det.
men det är tyyp bara om jag städar mitt rum o tar hand om min tvätt.
så om jag har tur så kommer jag att få ta innan månadens slut.
åååh , de hoppas jag att jag får göra för nu är jag glaaad :D
men nu måste jag gå o stääda , puuuh..
det är as jobbigt så jag va tvungen att ta en paus .
hehe.
aja , i vilket fall ska jag göra mitt bästa o sattsa på att få ta innan månaden är slut så jag måste forsätta städa nu o imorron bli det att tvätta :s
heeejdåå på er o önska mej lycka till ^^ <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar