söndag 20 mars 2011

don't laugh ! , just because i'm cruel ? xD

jaa , gr8 början på helgen !
de började med att jag skulle ta bussen till måläng.
o eftersom jag tyyp aldrigt åkt den så visste jag inte var jag skulle av.
så här skulle jag gjort men inte gjorde.
åka med den stora bussen efter skolan o sen kliva av o hoppa på den lilla bussen o forsätta fram o kliva av vid en korsning o gå 5 minuter sen skulle jag vara framme.
men jag gjorde så här som jag inte skulle göra.
åkte med den stora bussen efter skolan o forsatte med den medan den svängde av mot fåker.
kom på de , klev av nästan hon Linnea strid o ringt Anki o sa vart jag va o att hon skulle hämta mig.
gick uppåt mot där jag skulle av , gick en halv timme kanske sen va jag uppe , gick 5 minuter till o då kom Anki.
faan va jag kännde mig grym (y)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar