torsdag 3 mars 2011

ikv !

shuuu alla människor där ute.
händer jaoo ?
klockan är 22.45 o jag har inge o göra.
kollar just nu på film.
men jag ska säll snart lägga mig.
imorron är den sista dagen på skolan sen är det loooov ! :D
oså blir det hamburgare till lunch.
sen i helgen ska jag vara hos Amanda o hennes familj.
de kommer bli kul.
längtar.
sen på lovet hoppas jag att jag får träffa min underbara Antooon Olofsson :') <3
hehe :D
men nu ska jag messa lite med tilda o sen lägga mig.
pusshhej leverpastej , :D
hehe va ba tvungen :D
aja , hejdååå.

2 kommentarer:

  1. hallå? du skriver att klockan är 22.45 men inlägget är inlaggt kl.21.30? hahahaha!

    SvaraRadera
  2. men hallå ?
    klockan va 22.45 när jag la ut de.
    men de är nå damp så att de tyyp står att varje inlägg är utlägg 21.30.
    du tror väll inte att jag lägger ut ett inlägg samma tid varje kväll ???

    SvaraRadera