onsdag 22 december 2010

Amandaah :* slash jul.

igår kom Amanda hit , vi hade as tråkigt så vi tyyp sjöng singstar med disney låtar :D
sen gick vi till hennes mormor o morfar o åt midda.
sen drog vi till Emelie o Klara o tyyp spelade kort , *games o blubb*
när klara hade gått ner pratade jag , Emelie o Amanda om .... Aaa...
det va ju kul .
efter började klockan bli lite mkee så emelies mamma sa att vi va tvugna att gå så drog jag o Amanda till Wille.
när vi va vid ica såg vi att bankautomaten blinka för det va för kallt.
haha det såg as flumm ut.
Aaa isf så kollade vi på film , The ring.
men vi hann inte kolla så länge förs jag o  Amanda va tvugna att gå .
nu idag kom amanda till mig tyyp 12.00 för vi skulle vara med , Emelie , Anton o Wille.
men anton orkade inte , emelie kunde inte för klara va hos dom.
o wille sov till tyyp 2.
o amandas buss gick 2.
men nu ska man tyyp va med wille o kanske emelie om hon får gå ut.
sen ska jag hem tyyp 5 för vi ska ha en extra jul för jag inte ska vara hemma på julafton.
då har vu en extra jul idag.
sen blir det att åka till Anki imorron o fira jul där på julafton.
men nu måste jag gå för jag ska tyyp snart träffa Wille.
puss o kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar