söndag 5 december 2010

helgen !

jaa , i helgen har jag vare hos Amanda o dom.
det va otroligt kul.
på fredagen kom vi dit nånting med 6 kanske.
sen tå vi middag , pizza blev det.
vi spelade wii o sjöng singstar , vi svullade i oss jätte mkee godis,läsk,chips o massa snaks.
tills vi hade jätte ont i magen o höll på att kräkas.
sen fick vi o la oss o kolla på film , vampyrer suger.
aja den va väll lite sådäär.
o då va väll klockan 1 , 2 elr nån.
sen när filmen va slut låg vi o prata om massa till tyyp 3 .
sen somnade vi o vakna tyyp halv 1 elr nåt.
då vare bara jag o Amanda hemmA för dom andra hade åkt på jul marknad på jamtli.
jag o Amanda åkte in till stan o julhandla.
i 2 timmar sen åkte vi hem , fick gäster o käka tacos.
efter middan så färgade jag håret , mörkbrunt o tog bort slingorna.
efter ett tag gick jag o Amanda o kolla på film , the last song.
jätte braa va den.
klockan va tyyp 12 , 1 då dom åkte hem.
o vi gick o la oss.
vi vakna halv 11 o fixade oss.
Amanda skulle in till stan o kolla på hennes små gymnasters uppvisning o jag stannade hemma med
Felicia o Emma o lekte , sjöng spela spel o sånt.
sen åkte vi väll hem o nu sitter jag här o kollar på film.
så vi hår väll höras.
puss o kram på er o god jul btw :D <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar