torsdag 2 december 2010

Dag 01 - presentera dig


hejj nu tänkte jag presentera mej själv !
shooo , jag heter Beennn ;)
o kommer från Thailand.
jag är 14 år o gillar att ha kul.
jag bor i Brunflo med min mamma o min syrra Emma som är 7 år.
på min fritid är jag med kompisar o vi gör allt möjligt kul.
själv älskar jag mina vänner o särskilt min kille som betyder otroligt mkee för mej.
jag går i 7a på kastalskolan o det är världens bärsta klass.
mitt intresse är dans , kompisar , fotboll , shopping o fester :)
jag gillar att vara ute o dansa o ha kul "på tyyp discon , fester o annat" för jag gillar att leva ut o vara
lite galen ibland.
okej , jag kanske är anorlunda o udda.
men jag är jag och det är jag stålt över ;)
jag älskar kläder o smink.
o jag bryr om mitt utseende men det betyder inte att jag är fjortis.
jag gillar min egen stil o jag klär mig hur jag vill.
så ni behöver inte kommentera mitt utseende elr stil för jag är mej själv.
jag älskar dyra saker o pengar :D
jag tror att jag mer slösar än sparar.
jaa nu vet ni lite om mej.
pusshejj ! ;;pp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar