torsdag 23 december 2010

yeejj (Y)

idag kom jag hem från Willim med mimma o sen åkte jag till Anki för vi ska fira jul här.
Aaa , när vi kom kollade jag på tv o tyyp somna för jag va astrött.
sen kom massa folk för vi skulle tyyp äta jul middag.
det va , Jag , Emma , Anki , Pelle , Lasse , Olivia , Ullis , Kim , Teo , Diana , Magnus , Evelina , Faster o Kalle.
sen efter vi hade ätit fick vi öppna julklapparna fast inte alla bara vissa.
jag fick :
Av Anki o Pelle.
- nagelkit - genomskinligt nagellack o nagelpaljetter.
- presentkort 600kr på lindex
Av Evelina o Sebastian .
- parfym
Av Faster o Kalle.
- ett annat nagelkit.
blev jätte glad.
så nu håller man på att fixa naglarna o lyssnar på musik.
så idag var det oxå en liten julkul.
igår hade firade vi tidig jul hos mamma eftersm vi inte ska vara där på jul.
idag hade vi oxå en liten jul.
o imorron är det riktig jul.
så då får man ha 3 julaftons :D
mäcktig.
jaa så nu ska jag väll fixa o trixa lite till med naglarna .
kyss o smek på er :** <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar