fredag 3 december 2010

Dag 02 - En skada

Bilden är lite dåligt för kamran är inge bra...
jag fick det här R:et när jag va 6-7 år o bodde i bjärme.
jag va hos Anneli med Theo o Becca.
jag blev sur på Vikton för han retade för nåt som jag inte minns nu.
men jag jagade iaf honom o han skratta o sprang ifrån mej.
dom hade en trädörr med en stor glasruta i mitten.
Viktor sprang genom dörren o stängde.
han tryckte mot dörren för att stänga ut mej.
jag kom i fullfart mot dörren o försökte stanna men kunde inte.
jag sprang in i rutan o krossade glaset o det flög massa glasbitar överallt.
o jag for över dörren o gled med handen på glaset som satt kvar.
så låg jag där.
med huvvet på ena sidan av dörren.
åvan för mej hängde glaset som va kvar .
o va nära på att ramla ner över min nacke.
så om den hade fare hade jag inte vare här nu :// :D
sen när jag klev upp såg jag att jag hade världens märke på handleden.
o jag hade ju sår o sånt över allt o jag bara blödde.
men jag fick bara ett R .
o det va ju tur :D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar