måndag 20 december 2010

moget -.-'

asso fyfaan !
hur jävla omogen får man vara .
sluta gömma dej bakom hanna hela jävla tiden .
asso jag får så jävla hyper på dig så det finns bara inte.
du kan ju shalla(stav) mer medans du ändån håller på.
jävla snorunge.
jag hatar dej !
du får Anton emot mej o det hatar jag .
asso jag kan inte förklara hur jävla mkee jag hatar dej.
du är så jävla omogen.
så jävla barnslig.
o jag vet att du tyyp satt dej på golvet för att gömma dej för att jag inte ska se dej .
hahaha hur jävla låg får man gå egentligen ?!
uschh på dej !
du tror ju att alla gillar dej o att du är så jävla häftig för att du färgar ditt hår rosa.
du tror ju att du kan göra vad som helst utan att folk blir sur på dej.
alla stör sig på dej .
lär dej lyssna på andra , om dom säger att dom inte vill nåt ska du låta bli att göra det.
o låt bli andras killar.
o särskilt min !
du ska gefaan i det du gör.
lägg ner , du är inget !
inte för att vara taskig men jag tkr så o jag står för det !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar