onsdag 29 december 2010

Dag 11 - Ditt syskon


det här är min syster Emma.
hon är 7 å o blir 8 i juli.
hon spelar fotboll, gillar att dansa o vara med kompisar.
får hon inte vara med kompisar får hon hyper o då menar jag de.
haha o då får jag oxå hyper o skäller påna.
vi bråkar rätt ofta.
men vi älskar ändån varran.
det kallas bara syskonkärlek.
jaa , hon är min lilla fjortis ;)
älskar dejj ryrran :') <3



här är min andra syster.
hon heter Melinda.
är är egentligen låssas släckt tyyp.
men det är som att vi är systrar.
vi är med varran tyyp varje dag o har kul.
vi sover hos varran jätte ofta.
det är som vi bor tsm.
hon dansar o är jätte duktig.
vi bråkar inte så mkee men vi tjaffsar rätt mkee.
men ändån älskar vi varran.
ni förstår inte hur mkee vi känner oss som systrar.
så därför va jag tyungen att lägga upp en bild påna ;') <3








2 kommentarer:

  1. åhh, gumman :')
    du är bra på o dansa :)
    vet inte vad jag skulle göra utan dejj, då skulle mitt hjärta vara krossat i tuuuuusen bitar!
    de går inte föörklara hur glad jag är för att du finns vännen! ♥
    vi borde flytta ilag ;D ♥

    SvaraRadera
  2. åååh vännen , jag älskar dej :') <3

    SvaraRadera