torsdag 23 december 2010

asso mening ?! -.-'

asso vafan är det för mening att önska sig  nåt till jul när man ALDRIG får det man vill ha ?!
vi kan se vad jag önskade mej .
kolla på "Min önskelista"
o det här fick jag.
- 3 par trosor
- 1 stor shampoo flaska
- 2st fondation
- en smink väska
- en shampoo o balsam kit
- en påse godis
- ett halsband
- ett presentkort 300kr på hm
- ett presentkort 200kr på glitter
- ett kort till jag inte vet vad det är
- strumpor
- en bok utan ruter o ränder alltså helt vitt
- ett hjärta av emma som hon gjort själv - jätte fint var den
- ett bräd-spel . - så ska det låta
sen vet jag inte om jag fick nåt mer.
men det här var iaf av mamma o kerstin.
alltså jag ska sluta önska o se vad som händer.
lär väll inte bli nån skillnad.
men jag lovar att nästa år kommer jag ABSOLUT INTE få vad jag önskar mej.
men jag önskar mej iaf en moppe o en systemkamera o INGET mer.
men det är ju bara den 23 :de idag.
imorron blir det riktig jul hos Anki.
få se vad man får , kan ske blir det bilder sen ?
men nu må jag dra.
pusshejj :* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar