torsdag 17 februari 2011

Avboka klippningen !

heej på er !
skola idag.
de va rätt kul.
o vi slutade jätte tidigt , kvart över 1.
men jag va tvungen att vänta på moa för vi skulle dra på briggen o hon slutade kvart över 2.
de va rätt dryygt.
men i medans kunde jag gå o boka en klipp tid på "DIN STIL"
kvart över 5 idag skulle jag klippa mig.
o jag va ju jätte glad o förväntansfull.
för jag skulle klippa o färga håret.
så jag va på briggen med moa o väntade på min tid.
sen när klockan va halv 5 fick jag reda på att mamma inte hade pengar så jag kunde inte klippa mej.
blev jävligt sur o fick avboka.
så nu sitter jag här o är sur för jag inte få klippa mej.
men som tur va fick jag en annan tid på tisdag klockan kvart i 1.
så då har jag pengar o kan gå o fixa meej :D
men just nu sitter ja o skriver med Johanna(Hjärtat)Pålsson ;)
som tror att hon lixom är bäst på allt ;)
o försöker trycka ner mig o försöker få mig att må piss för som tyyp säger att jag är en laaserturk  ;) men en sak ska hjärtat.
 jag vet redan vem jag är så jag behöver ingen kommentar från dej vännen :**
men tack ändån.
men nu ska jag dra till Emelie Henningsson så vi får höras sen ;) sees everyone ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar