måndag 7 februari 2011

mammor !! faan !!

asso fyfaan , jävla morsor alltså.
helt fucking störd !
iaf min.
min är ju faan helt jävla puckadf.
okejj man kke inte ska säga så om sin egen mamma.
men jag står faan inte ut längre.
är så jävla less på allt !
hon gör så jag får psykfel ..
hon går mig på märverna  jag inte äns visste att jag hade.
helt jävla sjuukt.
jag lovar att jag ALDRIG tänker vara så dum i huvve när jag får barn.
asso min mamma äe inte som andra.
hon har inte det där lilla extra som en mamma ska ha , som alla mammer har förutonm min.
okej nu kke ni tyker att jag har måste ha psykproblem när jag sitter o skriver så här om min mamma.
men det är faktiskt sant.
ibland hatar jag henne så jävla mkee.
de ja o min mimma har , det kallas inte kärlek.
det kallas mer hat.
asso jag står seriöst inte ut.
ni få tycka att jag är helt jävla störd i huvve som helst som håller på att skriver så här.
men då tycker jag att ni ska få tycka det.
ni vet inte va jag gått igenom under mitt 14:åriga liv som jag.
det händer mer för mig med min mamma 1 månad än vad ni o eran gör på 1 år.
asso det är tyyp sant.
ibland vill jag ba försvinna.
men händer de ?!
nääääääe , skulle inte tro det va !!
ni som tkr att min mamma är snäll .
då har ni så jävla fel alltså !!
aja.
wtf jag orkar inte med det här just nu för nu står hon o skriker på mej.
men jag hör tyyp inge för jag dunkar musik på högsta volym i hörlurar för jag inte orkar lyssna på na.
men vi får väll höras sen när hon lugnat ner sej , vilket kommer ta 1 vecka elr 2 ?
 aja whatever , shooorå !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar