fredag 4 februari 2011

Rubrik ?

cha cha .
nu sitter man här igen.
it's boring.
känner att ja tyyp har no life just nu :p
aja , planerna har tyyp slällts in idag.
surt .. 
Ajaah , så nu snart ska jag dra på briggen med Emelie.
hela min dag idag va bläää.
engelska B det orkar jag INTE med alltså.
så jag tyyp skulle titta på nå o komma från lektionen.
satt tyyp o tänkte o så plötsligt fick jag huvudverk :o
it was terrible ..
men det som tyyp va bra va att jag inte behövde hitta på nå.
så jag sa det till ann-marie o hon sa att jag kunde gå till vilorummet o vila lite.
o då gjorde jag det.
så jag och nike satt där o prata o hade tyyp kul :p
sen hade vi tyyp no , som det gick sämst på -.-'
vi ska tyyp forska om olika grejer.
tyyp ., savannen , regnskog o massa nånt.
jag o linn har savannen.
vi ska tyyp göra en svann i en låda o så vidare.
det gick sämst o det blev JÄTTE FUUULT !!!
blev värsta missnöjd.
aja whatever.
sen hade vi lunch.
o sen idrott.
jag och Linn gick ner på ica först o köpte lösgodis för 4.90 kr.
sen gick ni ver o jag glömmde kläderna hemma.
crap ..
så då vare bara att dra till shell med Nina o Erika.
efter det hade vi rast i tyyp 2 timmar.
så jag tyyp gick runt med Tessan på skolan.
sen kom det .
the last lesson :D
yeeiiij :D
o musik dessutom.
vi hade det med shelly.
hon blev typ as sur på på Isak , Mattiz o blää Ronny :s
för att dom tyyp pratade o skrattade.
sen börja ronny att skratta åt shelly för hon råka skriva fel o inte märkte det.
men hon blev jätte glad sen när vi väl hade börjat och ansträngde oss.
men så klart kom det igen o gjorde hon hur.
aja , det va tyyp rätt kul iaf .
iaf jag o Wille :p
sen slutande vi o nu sitter jag här och är snart på vag te Briggen :p
ska göra mig färdig nu så..
byeee <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar