onsdag 2 februari 2011

I am the only one who is just like me !

okejj alla , nu lyssnar ni !
jag fattar inte vad det är med vissa men jag orkar inte att ni ska kommentera varje steg jag tar.
jag klarar och tål mkee men en sak jag inte tål är att alla kommenterar hur jag är o hur jag klär mej.
om jag nu bara råkar vara jag o kke pratar lite udda , tänker , tycker o är udda , men va gör de ?
hallå ?
jag är ju mej själv o det va de jag trodde ni sa att jag skulle vara.
om jag nu väljer att gå med världens högklackade skor , leggings , jävligt uringad linne, en koffta,smink som väger 5kg o så låt mej göra de rå?
om jag nu skulle ha löshår o plattar , låckar elr sätter upp de .
vad gör de egentligen ?
ni kke tkr att det set förjävligt ut , men jag kke tkr att det är fint .
jag får väll ha min egen åsikt om saken.
kalla mej fjortis rå om ni nu kkr de.
jag står för vad jag är.
men jag säger inte att jag är fjortis.
men ni har ju er åsikt om mej o det har jag med.
bara för att jag inte som andra så är jag nog den normala.
jag tror att ni bara är medelmåttor som vill vara som andra.
ni skrattar åt mej för jag är annorlunda.
jag skrattar åt er för ni är percis som andra.
sluta med att kommentera hur jag ser ut.
det gör inte direkt er bättre.
vrf vågar ingen vara sej själv ?
jo för ni är rädda för att bli illa kommenterade , rädda för skit snack bakom era ryggar.
men vet ni vad ?
i don't care !
jag tar inte åt mej !
elr alla tar ju alltid åt sej lite , så jag kan ju inte säga att jag inte tar åt mej.
för det gör jag ju.
men bara lite .
jag kke blir besviken o så.
men inte så mkee mer.
jag tkr att alla borde vara som  mej o inte ta åt er så mkee.
våga vara den ni är.
våga tycka o tänka som ni vill.
våga ha egna åsikter om saker o ting.
om ni du säger att jag är fjortis , då säger jag.
Aaa , jag är en stolt fjortis.
jag är den jag är .
Acceptera de elr låt de va.
jag står för att jag är jag !
o jag tke att andra oxå ska de.
jag är udda/annorlunda o är stolt över de..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar