onsdag 16 februari 2011

Onsdag 16/2

idag har jag tyyp inte gjort så mkee.
vare på skolan.
de va en as lååååång dag.
det började med att jag och Melinda bråka o tyyp inte pratar med varran.
iaf så bryr jag mig inte så mkee om de just nu.
sen började vi dan med SO.
vi skulle göra prov om grekiska gudar.
själv tyckte jag att det fick rätt så bra.
efter vi hade gjort klart fick vi sluta.
så hade vi tyyp 45mins rast.
jag va tvungen att gå o vila i "vilurummet" elr vafan de nu heter.
men de va nån jävla surtant som öppna o sa att Clirra(Clara) o Nana(Nina) inte fick följa med.
sen efter tyyp 5min kom dom tillbaka o då hade sur tanten gått.
o knakade dom o då öppnade jag.
Clirra(alltså Clara) bästämde tyyp att vi skulle kalla , Nina för Nana.
Clara för Clirra.
O mej för tyyp Bettan xd
jag vet inte vart hon gick de ifrån men de är bara att haka på xD
aja ivf så hade vi B-språk sen , finns inge o berätta för jag kännde tyyp att jag höll på somna för det va as tråååkigt.
sen hade vi bild o skulle göra nån färglära.
alltså grundfärger o massa shiit.
efter de hade vi lunch o 30min.
man hinner ju inte äta på så kort tid.
vi började kvart över 12.
o jag , Clirra(clara) o Nana(nina) satt till tyyp 20 äver nästan.
vi sprang för natt hinna för vi skulle ha slöjd.
men som tur var va Ingen(läraren) oxå sen.
på slöjden håller jag på med ett blått linne som man knyter runt halsen.
kan ta kort på den nästa gång så ska ni få se hur den ser ut.
efter slöjden hade vi svenska.
jag o Nana(nina) skulle till Maria(läraren).
vi hade astråkigt .
men vi fick iaf sluta tidigare för hon hade en tidig lektion elr vafan de nu va.
så jag o Nana gick in i klassrummet men ingen va där för alla andra va i bibblan för dom skulle läsa.
så jag o Nana lekte tyyp "tagen" o tyyp "inte nudda golv" samtidigt i klassrummet.
med andra ord så hoppade vi på bänkar o stolar o försökte ta varran.
vi höll på i tyyp 20 min elr nå innan dom andra kom.
sen när dom kom hade vi Engelska med Åke.
vi hade glossprov.
det gick sämst för mej o issa.
man kunde få 90 rätt o vi fick båda 28.
o G nivån va tyyp 45.
haha snacka som sämst vi va där :D
sen slutade vi o jag gick hem med Clirra o Nana.
sen när Clirra svängde av vare bara jag , Nana , Malmberg o Alle som gick.
o Malmberg o Alla gick o pratade om "COD"(stav)
jag o Nana hade så tråkigt o tyyp hängde på fast vi tyyp inte fattar nåt.
då frågade dom va vi hade för " KD nåntong" o jag ba : ööh ? röd :D
o Nana ba , jag får inte säga för min bror :D
o då skrattade dom o vi frågade va dom hade för någon/t.
Alle ba : 1,30 elr va han nu sa.
vi ba , jaha men vi har 1,58 :D
hahahahha.
finfin dag förutom att den va så lång.
men nu ska jag kolla på film så vi får höras kke sen elr nå ;)
kysshej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar