lördag 12 februari 2011

fredakväll :p

Shuubree ;)
hann ju inte skriva någe i boggen igår så jag tänkte göra det idag.
fredag .
skola . inge o berätta .
en vanlig fredag.
efter skolan va jag på stan med Emelie o Johan.
själv köpte man tyyp inge eftersom jag är pank just nu -.-''
sen åkte vi hem.
Emelie åkte bil o Johan en tidigare buss.
själv tog man en senare buss med , Cristel , Linnea , Frida o Möhlund.
kul vara , vi tog massa kort på bussen o garvade as mkee , så vi trodde tyyp att buss chafören skulle slänga ut oss :D
med klev alla av bussen o Amanda hoppade på för jag o hon skulle till bruggen.
där träffade de Fii Lundin , Rich , Robin Roos.
vi ringde tyyp Wille så att han skulle komma upp.
o tillslut gjorde han ju de :p
så vi hade lite kul på briggen.
har ju tage bilder från stan , bussen o briggen.
men jag är hos min kusin nu o har inte så att jag kan ladda upp bilderna försän imorron.
men skulle vilja träffa dom mer tkr jag :p
aja , nu så sitter man här o kollar på melodifestivalen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar