söndag 6 februari 2011

ny header (:

shoobree på er.
klockan är 02.14 just nu.
känner mej sjuuukt trött så det finns bara inte.
haha dessutom är det söndag elr Aaa ..
va säger man.
det är måndag.
skolan börjar om ca.6 timmar.
åååh -.-''
har en känsla av att jag kommer försova mej o komma försent.
justede.
jag har en ny header som ni kke kan se ? :p
fiin va ?
det tog ett par timmar o göra den för det va as svårt.
nu kke ni tänker :
" men ååh , det där skulle jag kunna göra på tyyp 10min elr nåt.
as enkelt juuee ! "
men som sagt va det as svårt.
allting blev tyyp piss från början.
sen när jag trodde jag va klar insåg jag att jag hade tyyp gjort fel.
så jag va tvungen att börja om .
det va så fucking dryyygt.
 men man blev ju ganska nöjd till slut.
Äääh !
nu är klockan 02.22.
ska lägga mig så jag kan hämta mig lite.
som tur är att vi har en fett lång lunch-rast imorron.
då kan jag kke passa på att ta igen mig så med.
haha :p
men aja.
godnatt och puss på er alla :)

2 kommentarer: