måndag 7 februari 2011

nerstampad hjärta ..

Du förstår inte hur mkee jag tkr om dej.
mitt hjärta brann för dig o min kärlek till dej va stor.
du fick mig att hoppas o tro på det omöjliga.
du gjorde mitt liv underbar.
all tid jag hade med dej kändes så äkta.
när du höll om mig o viskade i mitt öra :
jag älskar dej !
det va så fantastiskt.
du fick mig att känna mig speciell.
ända tills du gick bakom min rygg.
ljög för mig.
fick mig att tro det jag trodde va sanningen va en stor fucking lögn !
jag fattade inte hur du kunde sjunka så lågt.
trodde att du va mer än så..
men jag kke hade fel om hela dej o ditt liv ?!
jag trodde att jag visste vem du va .
jag trodde att du skulle göra mig lycklig.
men jag hade fel.
du har krossat mitt hjärta så många ggr.
och du har sårat mig många ggr.
jag har förlåtit dej alldeles för många ggr.
att förlåta någon är som att ge den tillåtelse att såra en igen.
jag trodde du sa att du älskade mej.
men hela tiden har du gått bakom min rygg utan att säga nåt.
sen fick du mig att älska dej.
men sen sårade du mig direkt o fick mitt hjärta att svida.
jag vet inte va jag ska göra nu ... !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar