onsdag 9 februari 2011

UDDA ? xD



hahaha , as konstigt :p
det va tyyp in kille som ringde mig o frågade om jag va 97a,96a elr 95a .
o jag ba Aaa ?
han sa tyyp att ringde från nåt gymnasium elr nåt :p
han : skulle jag kunna få fråga dej lite saker ?
jag : jaa
han : är du intresserad an mode , skapa kläder , textil , ja elr nej ?
jag : jaa ?
han : okejj , då är det då att man kan få göra egna kläddesigner , eget mode gå på visningar. **elr nåt sånt**
jag : okejj
han : om du kunde skulle du välja att ha det här o utbilda dej **elr nåt**
jag : jaa ?
han : är du intresserad av make-up , frisyrer , ja elr nej ?  ** och så vare nåt ner**
jag : jaa ?
han : okejj , då är det så att man kan få sminka personer , göra en egen fristy på "modeller"  och massa liknande.
om du kunde , skulle du kunna välja ha det ?
jag : jaa
han : okejj.

sen fråga han saker jag inte minns men jag svarade iag nej på de :p
asso det va as konstigt.
haha , men det lät ju as kul :o
alltså att göra de :)
hahaha UDDA ! xDD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar