torsdag 24 februari 2011

skolbio ;)

tjenaaa människor ;)
idag har klassen vara på skolbio , vi kollade på i rymden finns inga känslor.
vi kollade med en annan skola.
med de va kul iaf.
i vår klass va vi tyyp 22 st o det kändes som att den andra skolan va tyyp över 30 elr nåt :o
aja , o dessutom hade tyyp alla i våra klass med godis , läsk , chips , popcorn o massa sån skit.
o ängsmon hade inte de , tyyp ingen av dom hade de ;)
haha de va kul :D
sen när filmen va slut åkte vi hem elr Aaa ... till skolan , o hade A-dag.
vi skulle tyyp ha slöjd först ( men det söög ju kuk -.-')
sen hade vi NO , o vi skulle till ett förhör imorron.
men det gick ju bajs , det va 14 frågor o jag kunde tyyp svaren på 6st :D
sen hade vi matte , då körde jag , nina , clara o david (lärarn) länga gubbe :D.
efter en halv timme blev David less på mig , nina o clara för vi tyyp lekte.
tyyp när vi behövde hjälp sa vi kkk*houston we have a problem*kkk.
haha o så började fan flinskratta o sa *gå hem nu , ni får sluta * :D
o då drog vi.
sen drog jag på briggen med Antooon.
it was  nice ;)
men du ska jag dra .
BYEBYE ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar