söndag 27 februari 2011

L ö r d a g !

dagen började med att jag vakna och år frukost.
sen satt jag vid datan för att dröja ut tiden o vänta till 5 .
för då skulle jag börja fixa till mig för fest.
men halv 3 började mamma färga mitt hår och redan klokan 3 började jag göra mig klar elr Aaa duscha iaf.
men klockan 6 skulle jag till Amanda för att vi skulle fixa oss tillsammans.
när jag va på vag mötte jag henne och hon sa att vi va tvungen att köpa naturgodis till felicia.
så vi åkte upp till byn , när vi skulle betala hade vi inte råd.
men gick vi på coop och köpte dör och de kostade så mkee som vi hade.
sen gick vi ner till Amanda  och skulle fixa os , o hade bara en timme på oss.
så vi skyndade oss o sminka oss o allt.
sen när jag skulle testa tröjan så satt den fel o det tog en halv timme.
och klockan va 19.00.
sen tog jag en annan tröja och skulle fixa den.
sen hade jag håret uppsatt och tog loss snodden så va håret alldeles spretit åt alla olika håll.
så jag skulle platta det o allt o de tog en kvart.
o klockan va 19.15 och vi skulle vara där 19.30.
men när jag va klar fick jag ett mess från anton " kom inte" stod de.
och då frågade vi vrf o han ba , ingen vill .
o va ba , määh ? :o
men gick vi ut o skulle gå nånstans o hitta på nåt o då fick vi ett till där det stod "kom"
o så blev vi förvirrade o tillslut kom vi o pimpade upp festen.
sen vare massa bråk o gråt o shiiiiiiiit !!
men inte många brydde sig om dom o tillslut så vare skiiiiit kul.
det ägde !
älskar er alla som va där !
* elr Aaa  nästan iaf * :D
pusshejj ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar